Glad Påsk alla gubbor och gummor där ute:)

Idag är det påsk och vi väntar förbryllat på påskharen haha.
Skinkan är klar, äggen är kokta, och potatisen ska skalas. Snart är jag redo för gästerna.
Ska sminka min lilla son med, men för tillfället ligger han och sover.
Här är jag redo för att baka hahaha.
       

Jag har fått en förfrågan om mina recept. Så nu ska jag göra en ny kategori på bloggen som kommer heta recept.

Nu ska jag fortsätta här hemma och bilder från påsk kommer antagligen imon.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Cissi

Vilken god kaka du har bakat, när får vi komma och smaka? Länge sen vi sågs så det skulle vara roligt att träffas.Kom gärna förbi och hälsa på nån gång. Kramar Marianne/Leif

2010-04-03 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0