Full rulle.

Jaha nu hinner man knappt på jobbet. Det slits och dras ien överallt. Hoppas det lugnar sig snart.
Pontus springer in på dagis nu mera. Inget gnäll här inte! När jag hämtar han så vill han inte åka hem utan jag ska följa med han in och leka :). Skönt när det funkar så bra. Dagispersonalen har skött sig fint. Dom har varit i tid nu i 1 vecka. Hoppas det håller i sig bara.

Imon är det fredag och det behövs. Ska bli skönt att få sovmorgon. Blev inte så mycket av det förra helgen när gubben var borta. Vi brukar köra varannan morgon så man får 1 dag i veckan iaf. I helgen blir det lugna puckar. Inget stort inplanerat än så länge.

Jag kollade på Uppdrag granskning via nätet. Handlade om mölndals kommun. Att Mölndals bostäder inte skäms!!!
Gå gärna in och kolla på hur det fungerar. Vad dom gör med VÅRA skattepengar!!!!
http://svtplay.se/v/1972495/uppdrag_granskning/del_13_av_20
Skäms på er!!!

Nej nu ska jag och Pontus gå och lägga oss.
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0