Älsklingen.

Idag kommer min kära gubbe hem *L*. Imorse vaknade Pontus vid 7 så jag gjorde välling, satte på  barnprogram och la oss i sängen. jag somnade igen och hade helt glömt av att telefonen låg på sängen. Pratade med Andreas vid 10 tiden då sa ha att han pratade med Pontus imorse:). När jag somnade hade Pontus tagit min telefon och ringt till pappa, haha. Han är för söt. Nu ligger han och sover middag.

Jag hade jätte problem att sova igår, svettades som en gris. Jag gick och la mig vi 22 tiden ungifär och vaknade vi 1 tiden. Då skulle jag gå upp för att dricka vatten. Jag öppnade sovrums dörren och ser att det lyser i hallen? Jag är helt bombsäker på att jag släkte hela huset, jag var tilloch med ute i garaget för att se att allt var släkt. Och det roliga är att jag inte varit på övervåningen på säkert 1 vecka. vem har då tändt lyset? Efter det vaknade jag varje timma. Sen gjorde det inte saken bättre av att det blåste storm ute. Nu är frågan: Vem är det som bor i mitt hus?

Jag har bytt lakan och plockat undan lite här hemma. Man vet ju själv när man rest bort att man vill komma hem till ett fint hus. Ska även göra en god middag :)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0