Oktoberfest.

Idag hade jag bara planerat att åka och handla mat. Men det började med en fika i kungsmässan med Malin och Molly. Sedan åkte vi gemensamt och handlade mat.
Vi åkte hem till mig så  kom Sanna och Melenie och vi drack kaffe med kanelbullar. Det blev en riktig lek dag för barnen. Vi bestämde att vi skulle till Bodega någon dag i veckan och köpa tyroler kläder. Vi är bjudna på oktober/30-års fest den 3 oktober. Ska bli kul. Barnvakt har jag redan löst.

Gubben har blivit sjuk så jag hoppas inte han smittar mig och Pontan nu :(.

Jag har fått mer läsaren nu. Tack för erat intresse. Kul att se. Glöm inte att rösta på mig längst ner på sidan.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0