besiktningen, man blir förbannad!!!

Ja här har jag fixat barnvakat och allt. Åker till besiktningen och klockan är 11.55 jag ska besikta bilen 12.00. När jag då ska skriva in mig så står det att jag är på fel station, bara att åka vidare.
Naturligtvis hamnar jag i bilkö och kommer inte fören 12.08 till det andra stället, då står det på skärmen din tid har gått  ut, du får boka en ny tid????? Då går jag och förklarar för en i personalen vad som har hänt och han säger bara ja nu är klockan 12.10 så nu går vi på lunch, boka en ny tid!!!! åhhh man blir förbannad!!!

Nu får jag besikta den på måndag istället och då gör jag det i kungsbacka så det inte blir några problem denna gången.

Ja,ja ny dag nya förhoppningar. Vad händer idag då? Anntagligen ska jag hem till min mor på middag. Inget bestämt än men vi får se.

Malin vill att jag följer med ut idag igen men det blir nog lite för mycket två helger i rad.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0