the studio i nordstan!!!

Igårkväll var jag och Malin inne på The studio i nordstan, vilket skämt!
Otrevligt bemötande, lång väntetid, och smiket ska vi inte tala om!!!! Vad är detta? jobba på ert bemötande och byt ut sinköserna! Iaf hon jag hade. Jag hade gjort det bättre själv. Inte en enda bild jag blev nöjd med, såg ju svettig ut i nyllet. Malins smink blev bra men vi hade inte samma. När Pontan kom så tog vi bilder på model house i göteborg och jag rekomenderar dom iaf man får för sig att ta modelkort.


Här har vi Cissi the clown. Det är mer svart på ena ögat och så går det en vit rand nere vid ögonfransarna?
Det svarta ligger upp mot ögonbryna och ögonbryna ser helt skeva ut?
På bilderna fick man inte bestäma hur man skulle stå? Dom sa håll här titta där, flytta händerna ditt och hit gör si gör så?? Man han ju inte ens le.
Men Malin fick in ett par riktigt bra kort.

Igår städade jag hela huset med sprit så den här dumma förkylingen ska försvinna.

kom ihåg: Gör inga andra dumheter än dem som du har verkligt nöje av.
Av: Colette

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Angelica

De va ju synd att ni gick dit. Jag jobbar på Studio Aveny. Där får ni 10 st retuscherade bilder varav en förstorad bild i papper, ordentligt smink och vi bjuder även på champagne om det är kvällstid.

2009-10-14 @ 11:18:30
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0