Nya jobbet.

Igår hann jag inte skriva något här, jag bet om ursäkt för detta mina trogna läsaren.
Jag var på mitt nya jobb igår. Jag hade skit trevligt. Trevlig personal och hårt jobb.
Idag börjar jag kl 10.00-19.00. Hela dagen försvinner men det är sånt man får ta.
Pontan och Andreas ska åka till farmor och Mats och hälsa på. Min moster Bettan med familj kom ner från gävle igår så vi får se om vi tar en sväng förbi min mamma kväll ellerom vi tar det imon. Jag kanske är för trött när jag kommer hem. Jag slutade 23.00 igår och då var det bara att gå och lägga sig, man hade lite ont i benen, man har ju inte jobbat på snart ett år.

Nu måste jag göra iording mig.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0