Jobbig natt.

Pontan har hostat hela natten. Jag fick gå upp vid halv två och göra välling till han. Hoppas att detta går över snart. Idag kommer Niklas och Mathilda och ska hjälpa oss med att riva altanen.

Igår såg jag och kärleken på Johan Falk, dom två nya filmerna alltså 3,4. Trean var bra men fyran var lite seg faktist. Tycker den är bättre när dom använder *Lisa*. Lånade också den nya fast and the furious och wallander. Min syrra älskar ju filmer så hon köper alla nya, kul när man kan låna ibland. Brukar låna en 5 st och har dom i kanske två veckor sen åker man och byter ut dom så rekomenderar hon nya.
Jag missade slutet på Idol igår igen? Vem åkte ut igår då?

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0