Jobbet.

Igår var jag och Pontan på besök på gammla jobbet, dom vill att jag ska börja jobba en dag i veckan, men det går tyvärr inte då jag inte har någon som kan ha Pontus. Nu ska jag jobba hela helgen, sen så är jag ledig på måndag, och så jobbar jag tis-fre på ordinarie jobb. Jag har fått barnvakt under veckan. Lea och Mathilda ska passa Pontan.

Vi var också på mitt nya jobb och tittade igår. Så jag hittar dit imon. Och så var vi en sväng på nordea för att lämna in en lapp så lönen kommer in rätt. En riktig ärende dag hade vi igår.

Idag så har vi inget planerat än, så vi får se vart dagen lider.

Haha jag hittade Sorans popskola för invandrare. lite skön hummor.

 

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0