Jaha, ingen mob hittade jag heller.

Jag och Pontan har varit ute och letat efter en ny mobil, min har gått sönder så jag hör inte vad folk säger. Det finns ju över 1000 olika modeller, och har man inget intresse för det så är inte det någon direkt hjälp. Efter att ha letat ett tag åkte jag hem till syrran istället och drack kaffe, mycket roligare. Vi skulle igentligen hem till Sanna och Melenie men Sanna var sjuk så dit ville vi inte åka.

Det är nu färdigmålat i Pontans rum, Så nu är det bara golvet kvar.
Funderar på att dra igång bantningen igen, men det känns inte som någon idé. Jag fuskar ju bara, håller i två dagar sen är jag i kakburken och pillar.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0