Bluff & Båg??

Har funderat på detta, Man hör ofta om någon som känner nån som vann t.e.x triss, hästarna m.m. Men aldrig att man hör någon som vunnit en tv, resa eller något presentkort som dom så stort utlovar på nätet. Det kommer upp grattis du är vår 777 777 besökare idag. Om det finns någon där ute som har vunnit det någon gång hade det varit kul om du kunnde skriva ett inlägg hos mig.


Idag blir det att stanna hemma igen, Pontan har hostat lite i natt och näsan rinner fortfarande. Vi ska skicka in ansökan om dagisplats med.  Han är snart 1 år och tiden har bara runnit iväg. Känns som igår man låg på förlossningen. På måndag ska jag till mitt nya jobb  och fotograferas och skriva sekritess m.m. Ska bli kul att komma ut i arbetslivet igen även fast det bara är kvällar och helger.

Min telefon har gått sönder och så sitter jag och tittar på tv och ser ett erbjundande, när jag då ska beställa detta så finns inte telefonen på lager och man får vänta i två veckor, varför gör man då reklam på tv för den??? Irriterande!!

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får en bra dag trots förkylning! Hoppas Pontan kryar på sig snabbt oxå.. Lycka till med nya jobbet ;)

2009-10-09 @ 07:32:05
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0