dagen.

Idag har  jag jobbat på mitt ordinarie jobb. Lea passade Pontan fram till 13.00 sen tog lillebrosan över tills jag kom hem. Fick ett medelande från Lea att allt hade gott bra och att han varit glad hela tiden, dom hade även varit ute på en långpromenad. Jag ringde henne när jag var påväg hem och då sa hon att hon var trött efter denna dagen, hehe. Imon ska Mathilda passa han hela dagen så vi får se hur trött hon blir.
Det var riktigt roligt att vara tillbaka på jobbet.

Jag ska antagligen till Ullared på torsdag och shoppa, se om man hittar nåt. Hoppas att det inte är så mycket folk bara.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Linda Blomgren

Det var riktigt roligt för oss att du är tillbaka. Saknat dig!!!

2009-10-28 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0