Cinderella.

Nu är vi hemma igen, oj oj oj  vad roligt vi har haft. Vi har alla skrattat så tårarna sprutar, jag vet inte var jag ska börja. Det var vi ungdomar och PRO.
Det började på tåget till stockholm, fick en kille brevid mig men han bytte plats innan vi lämnat göteborg, undrar varför hehehe. När vi väl anlänt till stockholm går vi till tåget, tog bara 1,5 tim. Mama fick ont i fötterna, tur att vi redan hade börjar öla. Här väntar vi på resten.



Båten.
Ja det hände mycket roligt
Vi fick dansat en del också.
Här har vi bandet.

lite goda drinkar


Mormor,Mia,Jenny och moster Carola.

Mamma, jag, moster Bettan och Emmy.

Kram cissi

Kommentarer
Postat av: Stephanie ( Mamma till Alexander <3 )

Roligt att åka i väg sådär! :)

Det vore skoj det, var det 24 timmars ?



Krams Krams

2009-10-08 @ 22:54:51
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0