Morgan i Ge-Kås

Pontan Vaknade 05.55, fy jag som var så trött. Men det var bara till att gå upp och göra välling.  Så nu sitter vi här och kollar på nyhetsmorgon.
Jag skrev om Morgan i Ge-gås igår. Detta kan man läsa om i gt idag:
ULLARED. Han är Ullareds hetaste ungkarl. Morgan Karlsson, 36, som jobbar på Gekås lager och är med i Kanal 5:s succéprogram "Ullared".
Men att hitta kärleken är inte lätt.
- Jag har aldrig haft en riktig relation, avslöjar Morgan.

Är du miljonär?
* Den passar jag på...,
*Jag har en väldigt god ekonomi så min blivande fru får ett tryggt förhållande och behöver inte jobba heltid.

Så kvinnor här har vi han.
 
Läs mer på:
http://www.gt.se/noje/tvsajten/1.1774700/morgan-i-ullared-jag-har-aldrig-haft-en-relation

Tycker bara att det är så kul när jag skrev om det igår.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0