Sov morrgon!

Äntligen fick jag sov till 8. *Skönt* Men jag vaknade med huvudverk. Bara till att knapra panodil tills den försvinner. Igår var jag och gubben och handlade. Vi kollade lite på olika tårtor tills Pontans kalas. Men det fanns ingen han ville ha. Han vill att jag ska baka. Kul att han tycker om mina tårtor men det är ju så jobbigt att baka. Tar sån tid och blir så mycket disk.

Idag får vi se om Malin och Molly kan träffas. Hon skulle höra av sig.

Jul på Liseberg har redan börjat. Dit får man åka en dag och titta.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL ÅRETS MAMMA BLOGG
Klicka på länken och skriv ett inlägg med mitt bloggnamn.

http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0