Sista dagen att rösta....

Nu är jag ledig igen. blev en lugn dag idag. Jag var inte hemma fören 12 igår.  Gubben har fått för sig att han ska åka och spela flipper idag igen. Tråkigt när vi inte träffats på ett par dagar. Vi går om varandra.
Jag har inte alls hängt med allt skvaller. Så jag har ingen ny information om dansbanden idag. Jag har inte hört nåt mer om Ullareds Morgan.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL ÅRETS MAMMA BLOGG.
Sista dagen idag..
Tryck på länken och gör ett inlägg med mitt bloggnamn. Det tar inte långt tid, din röst räknas.
Tack för rösterna:
Mamma
Lena
Mathilda
http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0