Morgan i Ullared.

Han har uttalat sig i pressen igen.

Morgan kräver en bättre plats.
Morgan Karlsson på Ullareds lager har blivit en stor tittarfavorit. Efter framgångarna - nu kräver han förflyttning.
- Jag kommer att begära att få vara i butiken. Det ger en kick, säger Morgan Karlsson.
Läs mer på http://www.gt.se/noje

Ikväll kommer serien Glee. En ny serie som jag har börjat följa. Satt och skrattde sist.

Fin minn Pontus gör hehe. Så söta. Detta är Melenie och Pontus. Skiljer lite mer än 3 månader på dom.
Det blev ingen lekträff idag häller :(. Men imon kunde hon garanterat. Så vi får vänta en dag till.
Vädret är som vanligt tråkigt och trist så man får ingen lust att gå ut och pilla i trädgården.
Så nu sitter vi och kollar på Disney channel.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL ÅRETS MAMMA BLOGG
Klicka på länken och skriv ett inlägg med mitt bloggnamn.
http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0