Ingen lekträff :(

Nej det blir ingen lekträff idag med Malin och Molly. Jag fick ett mess att hon inte kunde. Jag som hade sett fram emot detta. Men vi får flytta fram det.

Jag har skrivit om Ullareds Morgan ett par gånger. Han värkar bara bli större och större. Idag står det om hans okända sorg i GT. 

Jag var även runt och kollade på lite sider om par som fått barn utan att veta om att dom var gravida. Tycker det är fashinerande. Själv mådde man dåligt i 9 månader så det gick inte att missa.

Titta in sötnosen


Glöm inte rösta på årets mamma blogg.
http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0