Fredag.

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på henne. Hon ska ha Pontus tills imon. Jag ska och jobba och gubben är på flipper i Borås. Så när mitt pass är slut ska jag åka och hämta han.
Idag har jag och Pontus varit och stor handlat mat. När jag står och packar upp varorna hemma så märker jag att det är väldigt tyst. Går in i vardagsrummet och ser Pontus som står och äter salta pinnar.... Jag har en bild som jag lägger upp imon.

Nu kom mor och far. Dax att gå.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL ÅRETS MAMMA BLOGG.
Tryck på länken och gör ett inlägg med mitt bloggnamn. Det tar inte långt tid, din röst räknas.
Tack för rösterna:
Mamma
Lena
http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0