Den 23.

Idag är det den 23 nov och om 2 dagar är det ett årsen jag låg på förlossningen. På onsdag ska vi ha kalas.
Igår var det en lugn dag för mig och Pontan. Gubben var och hjälpte sin farbror med båten. Nu har ju detta  tråkiga väder kommit. Regnar och blåser. Idag blir det till att tvätta och börja städa lite lätt inför onsdag.
Imon ska vi till BVC för 1års kontroll, även läkarbesök. Få se vad dom säger om vaccinationen.
Pontan stog för första gången själv igår.  Tror inte det dröjer så länge till innan han går

Nu ska jag och Malin ta tag i träningen. I januari har vi bestämt att vi börjar. Ett nyårslöfte.

Igår stog Pontan isoffan och lekte med ljusstaken så den välte i soffan, den låg ner mellan 1-2 minut innan jag reste upp den. Då blev det ett bränn märke på soffan? Dom är ju farliga. Nu funkar den inte längre och jag kommer inte att ställa dit en ny..

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL ÅRETS MAMMA BLOGG.
Tryck på länken och gör ett inlägg med mitt bloggnamn. Det tar inte långt tid, din röst räknas.
Tack Mamma för att du röstat.
http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0