Dagen efter kalaset.

Var ett mycket trevligt kalas igår. Pontan fick en massa fina presenter.
Han lekte för fullt med sina kusiner. Här är dom. Pontan på sin nya bil.


Här skulle han blåsa ut ljuset. Gick inte så bra.


Idag skulle vi åkt och handlat mat men jag orkade inte det. Helt slut idag. Vi sprang ju runt på så många affärer igår. Så jag bad gubben köpa med hemtmat och några filmer så kör vi lite fredas mys idag ist för imon. Jag ska ju jobba hela helg.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL ÅRETS MAMMA BLOGG.
Tryck på länken och gör ett inlägg med mitt bloggnamn. Det tar inte långt tid, din röst räknas.
Tack för rösterna:
Mamma
Lena
http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0