BVC

Idag är det dax att gå till BVC för 1års kontroll, och läkarbesök. Ska bli kul det var ju ett tag sen vi var där.
Så igår fick han bada. Vilket han älskar. 
Ska även städa huset idag då det blir kalas imon. 

Ullareds Morgan har gjort det igen. I GT idag kan man läsa:
- Jag har jobbat så mycket i min uppväxt och tjänat egna pengar, så man tycker självklart att det är en slapphet det här med arbetslöshet och a-kassa.
- Jag tycker: Varför har jag jobb och inte dom.
http://www.gt.se/noje/1.1790031/ullareds-morgan-arbetslosa-ar-slappa

Jag tycker han är stört skön. Han säger vad han tycker rätt ut. En härlig gubbe.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL ÅRETS MAMMA BLOGG.
Tryck på länken och gör ett inlägg med mitt bloggnamn. Det tar inte långt tid, din röst räknas.
Tack Mamma för att du röstat.
http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-mammablogg.html?_tmp=b1902249322c9f0fe701e59616776d6be1924842

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0