Anna Anka!

 Det är skönt att vi har en hemma fru som klär upp sig iaf. Hade jag med gjort om någon tvättade mina kläder, lagade min mat, tog hand om min son, hur tänker denna patetiska människa. Det är inte direkt så att hon går upp på morgonen, gör iordning sig tar upp barnen och ställer sig och gör frukost, sen diska, och sen ta tvätten, sen förbereder hon maten åt sin kära Poul Anka, Nej. Så gör hon inte, någon annan gör det åt henne!

Det blåser ju storm ute. Idag vaknade jag med huvudvärk, igen! Tycker jag har gjort det ganska så ofta nu.
Idag blir det lungt, tror jag. Vi får se om vi kanske hittar på nåt idag.

Kram Cissi 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du! Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel =)

Ta hand om dig!

2009-11-04 @ 09:11:43
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0