Otur.

Ringde igår till Viking Line för att kolla upp príser och tider m.m. Det gick bra,men sen händer det, Jag ringer till SJ för att kolla priser och annat där med. Jag fick sitta i telefonkö i 15 min, och när jag la på så kom jag på att jag glömde fråga om hemresan från stockholm och få sitta i denna förbaskade telefonkö igen! Kan man ha mer otur. Hur kan det vara så mycket telefonköer hela tiden, men försäkringskassan tar nog priset. 35 min satt jag som längst.

Idag har huvudverken lagt sig, vilket är skönt.....

På fredag är första gången för mig och Pontan på föräldrargruppen, ska bli  riktigt kul att träffa lite folk med barn i samma ålder. Jag har kompisar som har småbarn men alla har töser, nu får vi tillfället att träffa några killkompisar till Pontan med :). Inte för att det spelar någon roll för han men man vet ju aldrig, han kanske får träffa sin första kill barndomskompis där.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0