Min älskade son.

Han var så dålig igår och fick knappt i sig något.
Inatt vaknade han och det känndes som huden kokade på han. Alldeles röd. Jag byte blöjan på han gav han lite mat, som han fick behålla och la han i min säng utan täcke. imorse vaknade han vid 8 tiden och var varm på ryggen och undersidan av benen. Stackarn. Men nu börjar det bli bättre.
Han har iaf lekt lite med sina leksaker idag. Igår var dom inte alls intressanta.

Tyvärr får vi ställa in kalaset som ska vara imorgon.

Jag fick ringa till BVC och säga att vi inte kommer till föräldrargruppen :( Jag som hade längtat men men, det är ju nästa vecka också.

Det ser ut att bli varmt idag :)
Ha det  kanon.
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0