magsjukan?eller kräksjukan?

Jag vaknade vid 6 i morse då gubben skulle till jobbet. Jag satte på lite kaffe och förberädde maten åt Pontan.
Han åt som han brukar, men rätt som det är blåses hans mage upp och det bara sprutar spya över hela sängen :(.
Tog tempen 38,5 inte så farligt men det är endå lite grann. Hoppas att han inte håller på att bli sjuk igen.
Jag provade ge han lite mat igen så vi får se om han behåller det.

Igår var det kalas och det gick bra. Endast 2 st kvar nu.

Beställde tårta så jag skulle slippa baka. 15 bitars, men vilken chock jag fick när jag såg den. Det ser inte ut som en 15 bitars? Vi blev tvungna att be svärmor köpa med sig en extra. pinsamt ifall det inte skulle räcka.
Och tur var det. Nästa gång köper jag en 25 bitars för att vara på den säkra sidan!


Idag blir det vila och mys för mig och Pontus. Får se om han blir bättre under dagen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0