Det var länge sen nu.

Ja det var ett tag sen jag var inne och skrev. Har haft fullt upp. Pontan gör framsteg. Han sitter ganska länge imellanåt, så det är inte långt kvar nu. Men han är lite slapp i benen. Gillar inte at stå, men vi har skaffat oss en gåstol så vi får se om det hjälper.
Han blev 6 månader i veckan och det firade vi med galss :)


Jag har varit på föräldrar grupp igen, lika kul denna gången med. Vi var på öppna förskolan och träffade räktorn för dagisarna i kungsbacka kommun. Vi fick lite information och blad med oss hem.
I Onsdags var jag och Malin i Ullared, barn fritt! Skönt att kunna gå i lungn och ro. Det enda var att vi fastnade på barnavdelningen lite för länge så vi hann inte titta på allt. Vi får nog åka en hel dag nästa gång :)

Midsommar närmar sig, och inga planer än så länge, antagligen firar vi det med Pontan tjej Molly.

Idag ska vi hem till svärmor och hälsa på. Morsdag imon så jag tror att det är det som vi ska fira idag.

Vi var på 6 måndaders kållen i veckan. Vi fick en remiss till ögonläkaren, han har skelat lite sen han kom, till och från. Läkaren trodde inte att det var något men för  säkerhets skull ska vi dit.

Vi hade 25 års fest för gubben i helgen. Fullt med barn var det här då. Riktigt trevligt.


Nu ska jag bli bättre på att skriva här *L*.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0