Var ett tag sen.

Ja här har jag inte skrivit på ett tag. Så vad har då hänt?
Igår var jag och Pontan ute och handlade. Åkte förbi Ica maxi och handla lite saker, när vi sedan åkte till kungsmässan för att leta efter en klänning som jag ska ha på julbordet, vad händer???? Pontan blir galen och skriker inne på HM och vägrar sluta. Jag tar av han overallen och mössan ifall han var varm,men så fort jag sätter ner han i vagnen så fortsätter han. Jag byter blöjan (var torr) och sitter med han ett tag. Det hjälper inte han bara forsätter skrika. Tillslut orkade jag inte hålla på längre så jag gick till bilen och åkte hem.  Jag fick åka tillbaka senare på dagen då gubben hade kommit hem och fick ta han. Vilket stolle ryck.

Vi har vaccinerat oss. Jag fick bara lite ont i armen efteråt. Känndes som ett blåmärke. Pontan märkte man ingen skillnad på. Andreas har inte tagit den än. efteråt kom Farmor på besök. Hon ville träffa Pontan.

Idag ska vi iväg och leta klänning igen. Sen ska jag antagligen på julbord med mitt jobb, imon blir det med gubbens jobb.  Full rulle i helgen med andra ord *L*.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0