Uppe med tuppen.

Igår kom jag hem vid 23.30 så det var bara att gå och lägga sig. Men jag fick gå upp lika  tidigt endå. Jag ska och byta däcken på klimpen (bilen). Sen ska jag och Pontus och handla lite, sen vid 17 tiden är det dax för jobb igen.

Igår jobbade jag med en dam jag inte träffat innan. Hon var skit rolig. Väldigt pratsam precis som jag. Och det var full rulle hela tiden.

Två dagar kvar till julafton och det ser ut som att snön för första gången på väldigt länge är här för att stanna!!!!
Jag måste köpa en pulka till Pontus.

Jag har kollat in den del deltager som ska vara med i wipeout. Tror det blir en tuff match för mig. Alla är vältränade och så kommer jag. Men jag tror det handla mycket om teknik. Eller dom kanske har gjort om banan. Kanske blir ännu svårare för mig då? Hoppas på turen helt enkelt. Jag kommer iaf ge allt. En person som ska vara med vet jag vem det är. Men hon kommer två dagar innan jag åker hem så vi hinner nog inte ses nåt.

Ska väcka min son nu.
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0