Öppna förskolan.

Idag var jag Pontus,Malin,Molly,Jessica och Emilia på öppna förskolan i kungsbacka. Vi bestämde att vi skule det genom Fecebook och det slutade med att jag stog utanför öppna förskolan i Lindome och Jessica stog utanför i Kungsbacka. haha vi tog bara förgivet att vi skulle till varandras områden. Så jag och Malin åkte ner till Kungsbacka och mötte Jessica där. Dom hade öppet längre. Var mycket trevligt. Vi sjöng och lekte med alla barnen. Det var fullt med barn just denna dagen. Fröknarna som jobbar där sa att det inte brukar vara så många där. Här har vi Molly i bakgrunden och Pontan som ler glatt.

Här är Molly glad och så ser vi lilla Emilia i bakgrunden.


Nu har jag lagt i julskinkan i ugnen så får vänta i 5 timmar eller nåt nu. Imon bär det av till mor och pepparkaksdegen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0