Onsdag.

Redan den 9 november och inga julklappar inhandlade än. 
Igår hade jag och Pontus en städ och tvätt dag. Det behövdes. Idag blev det därför en slapp dag.
Vi kollar på disney channel och myser i soffan. Eller a jag jag det. Pontan är lika vild som vanligt och leker för fullt. I morse stog han upp vid tv bordet och trillade rakt ner med ansiktet först. Han började blöda lite i munnen men det var ingen fara. Jag väntar fortfarande på det första steget ska komma. Men jag tror inte att det är långt borta nu. Han ställer sig upp hela tiden och gåstolen har vi säkert inte använt på en månad.

Här är lilleman nybadad och gjort iordning sig inför kvällen.


Vi har börjat planera lite inför nyår. Finns en del förslag, men antagligen så ska vi vara hemma hos oss ett par stycken.

Kalle är i finalen på Idol. Vad var det jag sa. Enda sen jag såg han första gången viste jag att han skulle vinna.
på fredag får vi se. Skönt att Tove inte är med i finalen. Jag gillar inte henne riktigt.

I helgen är det dax för det årliga pepparkaks baket hemma hos Pontans mormor. Alla kusinerna ska närvara.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0