Julbord

Ja då var helgen över. Vad har då hänt? Jo i fredags var jag på julbord med mitt jobb. Det var vel inget speciellt. Lite mat med musik. I lördags var vi på julbord med gubbens jobb. Vi hade skit roligt. Var inte hemma förren 4 på morgonen. Vi åt på 18 våningen på gothia towers. Senare drog vi vidar in till Valand där det blev mycket dans.
Här är jag innan vi skulle på julbord på lördagen.



På söndagen vid 11 tiden ringde telefonen. Det var jobbet som ville att jagskulle jobba. Så jag började vid 15.00 och slutade 23.00. Det var fullt upp hela helgen.

Här ser vi Gbben och sonen som har mys i soffan.



Idag blir det lugn puckar efter den fullspeckade helgen.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0