En dag hos systeryster.

Idag var jag och Pontus hemma hos syrran. Och jag skojar INTE vi fick med oss en hel garderob till Pontan. Så mycket kläder så det blev att ränsa ur allt som var förlitet när vi kom hem. Vi hade inte fått plats annars. Även jag fick mig lite nya kläder. Tack syrran! Han fick även en massa leksaker och en stol med bord till i nalle puh.

Nu börjar verkligen Pontus och Rasmus (kusin) gör bus ihop. Undrar hur det blir när dom är lite större?

Tyvärr fick jag inte med mig kameran.
Imorgon ska jag och Pontus antagligen till öppna förskolan i Lindome. Jag får se om jag får tag på Jessica först. Hon ville nämligen ha med oss.

NYHET.
Jag har börjat läsa en bok. Kors i taket. Lånde två stycken av syrran. Jag kan bara minas en bok jag har läst. Ondskan. Och den läste jag och Andreas ihop när vi var i Turkiet. Eller ja har ju läst fler om man räknar med skolbökerna.

Nu ska jag återgå till boken.
Ha en trevlig kväll

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0