Deltaga i wipeout.

Jag kan säga att jag inte riktigt än fattat det själv. Ska bli skit roligt. Man är ju väldig nervös.
Jag måste själv ta mig till stockholm för flyget till argentina går där ifrån. Så jag kollade upp vad det kostade att åka tåg fram och tillbaka. Landade på 1000 kr eller nåt. Sen kollade jag flygen 789 kr tur och retur. Det är alltså billigare att flyga? Och ju längre man väntar på att beställa desto billigar blir flyget och desto dyrare blir tåget!

Igår var Mathilda här då våra gubbar var och spelade flipper.  Lea kom också på besök. Vi tog det lungt och käkade lite ungstekt kassler med ris. *mums*. ´Jag tror att Pontus har två nya tänder pågång. Han skiter så mycket och han kan göra det upp till 3 gånger om dan. Sen så vaknar han på nätterna.

Pontus rotar i skåpet.

Här tittar han ut.

Här har vi Mathilda och Pontan som myset.

Idag är det söndag i jag ska jobba hela den kommande veckan. Jul snart med :).
Det har gått alldeles för fort. Nu Ska jag sätta igång med frukost.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0