Min skönhet rullar igen.

Japp nu är den fixad. Jag sitter inte fast längre.
Igår fyllde lillbrosan år så nu är han 20 och kan springa på systemet.

Nu har nedräkningen till Streaples börjat. 31 dagar kvar tills vi åker.

I tisdags var en händelserik dag. Pontan trillade er från sängen, sen klämde han fingrarna två gånger i kökslådorna. så nu får vi ha barnsäkert överallt. Han pillar nu på allt han kommer åt.



Här är han glad, men så fort mamma tar bort kortleken ser han ut så här



*L* han är så söt.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

ne men så söt =)



Ta dej gärna en titt på mitt senaste inlägg å säg gärna vad du tycker om den nya bloggdrottningen å tyck gärna till om det jag skrivit oxå =)

2009-08-27 @ 08:27:36
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0