Shopping.

Morgon.
Jag måste bara visa, jag var och shoppade igår med lilleman och hittade en underbar keps. Han blev så söt att jag inte kunde sluta skratta.



Det har kommit massor av fina sommarkläder. Vi fick shoppat massor.
Idag ska vi ut med Sanna och hennes dotter på promenad i Mossen. *Jippi*
Har inte varit där på flera år så vi får se om vi hittar. För er som inte vet ligger detta stället i lindome, man promenerar krig en stor damm kan man nog säga? För det är ingen sjö. Jätte myssigt, man kan grilla där med. 

Jag köpte ett kubb igår så jag blev tvungen att klippa gräsmattan.Kommer gäster imon så vi ska ha lite utomhusaktiviteter. Vi ska spraya ut linjerna på spelplanen så inget fusk tillkommer! Hahaha.  
Ha en underbar Fredag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0