Nej försvinn!

Dumma förkylning som har kommit. Igår skrev jag fel, börjar bli lite snurrrig. Jag trodde det var fredag igår men ack så fel. Förkylningen har blivit värre och imon är dopet. Jag som sett fram över detta, antagligen får vi bara komma till kyrkan och inte vara i kontakt med dopbarnet och dess föräldrar då de precis kommit hem från sjukhuset och den lilla hade RS-viruset. Hoppas inte Pontan får det.

Igår blev en lungn hemmadag för att vila upp oss men det verkade inte hjälpa något. Pontan hostade mer i natt än i förrgår natt.  Vi får stanna hemma idag med.



Idag får jag inte glömma beställa  biljetter till Scoots och Larz Kristerz. Det kommer bli grymt kul!

Ha det underbart/ Kram från sjuklingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0