Jag måste bara visa.

Den 30 oktober flyttade jag och min (familj) "Pontan låg i magen" till ett större hus. På tomten har jag nu ett jätte stort växthus. Jag har aldrig planterat förut men har satt lite dill,rädisor,morötter,tomater,gurka,rödlök och potatis.
Jag är dock rädd att jag har övervattnat allt *ops*. Men i morse kom jag upp. Från att inte vara någonting till detta underbara resutat på gurkorna. Jag planterade dom inne föra att sedan flytta över dom till växthuset, jag tror det har varit lite för kallt ute än.  



Jag väntar forfarande på att allt det andra ska börja växa. Det är lite spännande då man aldrig gjort det förut.
Men men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0