En jobbig natt.

Hela natten har Pontan vaknat tilloch hostat,så jag har fått gå upp och stoppa in nappen så han kan somna om. Så fort man tror att det är över så kommer en ny förkylning. Vi ska på dop imorgon med? Jag får ringa kolla så vi får komma fasten snoret rinner. Vi kan hålla oss på avstånd, vill inte missa detta.

Men idag får vi nog hålla oss  inne och mysa så vi blir lite piggare.

Jag försöker banta ner minna mamma kilon, går vel inte så bra då jag springer och nallar på allt jag ser i skåpen :(. Nej det får jag bättra mig på.

här kommer en bild på Pontan när han åt första gången.


´Som ni  ser är det potatismos med majs haha *L*


Massor av kramar från oss sjuklingar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0