Dagen efter.

Igår var det kanon kul.  tjejerna vann givetvis på kubben :).
Jag fick änna sova ut idag. Pontan sov till 7 ist för 6 *L*.
Idag är den så kallade dagen efter, men det finns inga sådana dagar för småbarns föräldrar! Vi kan inte ligga en hel dag i sängen då man ska upp och göra mat till den lille, och sysselsätta han. Så därför drack jag endast 1 glas vin igår och tog det lungt. Jag ska ju ut nästa helg och då blir det nog ett par till.
Man får helt enkelt turas om.

Nu ska jag och väcka min familj.
Kram/Cissi

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det låter som en trevlig helg ! HUr går det med den lilla ? Han är otroligt fin !

Kramar / Madeleine

2009-04-26 @ 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0